marți, 4 septembrie 2012

Singing on the bike

Azi am luat iar bici la o plimbare sa mai elimin din febra musculara care a pus stapanire pe mine de azi dimineata din cauza ca aseara am reluat mersul la sala.Si cum nu am mai fost de aproape 2 luni mi-a fost un dor de miscare de am cazut lata cand am ajuns acasa.Am fost la ora de zumba apoi am intrat in sala am pedalat vreo 10 minute apoi am bagat cateva abdomene in mai multe pozitii si m-am dus si la ora de bodypumping care a fost foarte solicitanta.
Bine, hai ca am deviat.Deci am luat bici sa fac o plimbare sa mai cunosc zona si cum spuneam sa mai scap de febra "musculoasa".
Am ajuns foarte usor pe un drum pe unde am putut pedala in voie si cantand si mai in voie cantecele pe care le auzeam in casti.
A fost extraordinar sa pot face asta!Nu prea am avut ocazia sa fac asta cat am stat in RO.De fapt nu am avut ocazia deloc.Abia daca aveam curaj sa merg cu bici ca nu prea aveam pe unde iar pe strada era foarte periculos.

Am mers pe drumul acela pana in capat, capat care nu se vede:)) Si de acolo pe altu pana am ajuns iar in oras ca trebuia sa iau cupilul de la gradi.


Niciun comentariu: