luni, 8 decembrie 2008

Romania, te iubesc!


Voi incerca in blogul acest sa imi expun parerile despre tot ce vad la tv si in jurul meu, tot ce ma mlutumeste si ma nemultumeste.
Si incep cu o emisiune de la tv si anume de la Protv, Romania te iubesc!
Cand am vazut prima data titlul emisiuni, uau zic, in sfarsit s-a gandit cineva sa arate si lucrurile bune care se intampla in tara asta: locuri si oameni frumosi.
Am fost foarte dezamagita cand am vazut ca arata doar mizeria care se intampla la noi, de parca asta ar fi tot ce se intampla in tara asta.Avem si noi oameni deosebiti, locuri deosebite, se intampla si la noi lucrui deosebite, avem ce arata si noi.
Nu suntem noi chiar ultimii din lumea asta.Nu se inatmpla doar la noi grozaviile astea.De ce nu aruncam un ochi si pe la altii.De ce spunem ca doar in Romania se intampla asa ceva?S i in alte tari sunt crime, si in alte tari sunt oameni saraci, si in alte tari sunt doctori nepriceputi, si in alte tari sunt judecatori corupti si asa mai departe.
De spunem ca asta se intampla in Romania doar?

Da stiu, titlul emisiunii e cu alt sens.Da mi-ar fi placut sa fie cu sensul pe care l-am inteles eu.
Pacat, mare pacat!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Ooooo, da, fix aceeasi reactie am avut-o si eu!!!!!!!

Asa de tare ne iubim tara, incat vedem numai relele din ea! Brrrr!